Monday, November 27, 2006

marti..

Mi-am luat fularul din mainile lui. Azi. Si mi l-am pus la gat, bucurandu-ma de fiecare parte a lui. Bucurandu-ma ca un copil care viseaza o jucarie si o primeste. Noua si frumoasa, in cutia ei colorata. Dupa multe vreme de circulat in tramvai si troleu, azi am mers pe jos pana acasa. M-am oprit la un moment dat sa ma uit in jur sa descopar o lume pe care, la un moment dat am pierdut-o. Mi-am aprins vesnica tigara si m-am oprit. Am inghetat in timp, asa cum ingheata o frunza pe jos. Cateva secunde, apoi iar isi ia zborul rosu intr-un infinit de miscari ritmice si jucause. Pacat ca isi ia zborul. As fi vrut sa raman asa mai mult timp; inghetata intr-un moment in care grijile mele zboara pe spatele altor frunze gri. Dar tigara se termina, fumul se pierde in aer, frunza mea rosie pleaca, fularul e zburat de vant.

Si merg mai departe, pana cand, intr-o rafala de vant, amintiri demult priedute imi revin. E ciudat cum credeam ca unele lucruri pe care le-am scos din minte nu vor reveni. Si au revenit brusc. Nu stiu daca era cladirea rosie, sunetul de Red Hot Chili Peppers din mintea mea sau mirosul de Lucky Strike de la omul ce tocmai a trecut mi-au adunat atatea amintiri si le-au dat drumul sa isi plimbe pasii marunti in capul meu. Mi-e dor de mare. Atat de mult timp parca a trecut de cand am fost ultima data cu picioarele goale pe nisip. Cand am devenit atat de monotona? Nu vreau sa mai traiesc din amintiri... vreau sa evadez in propria mea imaginatie. Sa imi desprind elasticul din par, sa imi las mainile sa se joace cu vantul si picioarele sa se ingroape in nisip.

Dar acum ma limitez la drumul meu spre casa si imi mai aprind o tigara din care sorb cu sete.

1 comment:

OnuTza said...

o zi obisnuita de toamna..... vazuta prin ochii alexandrei..si mintea ei :> oricum..mi se par cunoscute..unele fragmente..pt k fac parte din viata...