Monday, December 4, 2006

joi...

Pluteste atmosfera de sarbatori in jurul meu. Cumva m-am lasat purtata pe norisorul rosu al Craciunului si luminitelor ce licaresc prin oras. Imi intra fumul in ochi si lacrimez. Oamenii care stau langa banca mea se uita ciudat. Nu, nu plang de fapt. Nu am mai plans de atata vreme...

Ajung acasa si imi citesc gandurile. Ma simt ca si ecoul muzicii altciuva. Ce bine ar fi daca nu mi-as mai aminti nimic. Daca as putea sa imi traiesc clipa intr-un ritm incetinit, intr-o plimbare prin zapada neatinsa, intr-o melodie calma si linistita, zambitoare si visatoare.

Imi distrug amintirea vechilor pacate prin nebunia altelor noi... imi ard amintirile care mi-au lasat o pata stacojie pe inima. Pastrez banca scrijelita cu ganduri, bucataria cu fum de tigara, pachetul de Kent pe masa, mailurile zilnice presarate cu zambete, ziua de joi, luminitele de Craciun, ochii inchisi si mainile pe fular.

Imi continui plimbarea printre aburii de ceai ce danseaza intr-o miscare spiralata cu fumul de tigara... inchid ochii si zambesc. Ne vedem joi... intr-o joi mai insorita...



7 comments:

Iru said...

Aberatii sau nu, sunt foarte interesante.. Continua sa mai scrii, promit sa le citesc, numa' sa am tigari la indemana :)

Anonymous said...

deci joi e :X si nu trebuie neaparat o tigara sa o citesti :P doar dispozitia necesara, defapt.. nici atata.. intrii in dispozitie doar cand o citesti. super tare ;)
Foxxy

Lianna said...

vreau in lumea ta ;)

andra said...

uei...f poetic i might add,alexandra.si asta imi place,e mult mai degajat,mai..subiectiv,decat primele chestii pe care mi le'ai dat.
cunosc senzatiile,stiu starile,impartasesc momentele.f mishto,keep up!

OnuTza said...
This comment has been removed by the author.
OnuTza said...
This comment has been removed by the author.
OnuTza said...

da Anonymous ...nu trebuie neaparat o tigara sa o citesti... dar o citesti altfel knd ai si o tigara ;)