Sunday, January 28, 2007

Marti noapte?

Stiu care e gresala pe care o repet intr-una, fara sa fiu atenta la sufletul meu si la ce se poate crea acolo unde la un moment dat erau sentimente, fara sa imi pese de repercusiuni, fara sa vad unde ma avant, si in ce neant ma prabusesc cu o constanta groteasca, noapte dupa noapte, pas dupa pas.

In fiecare seara, ma pun in pat langa tine, langa golul pe care l-ai lasat. In fiecare seara adorm cu mana pe perna, iar de pe noptiera ma vegheaza scrumiera din care inca iese fumul ultimei tigari, ultimei amintiri.

In fiecare seara adorm cu gandurile departe, cu mintea acolo… la ultimul schimb de priviri, la ultimul ceai impreuna, la ultima frunza care s-a rupt sub piciorul tau. Si in fiecare seara fumul din scrumiera se pierde in camera, in rotocoale tremurande.

Nu vreau sa ma mai torturez asa cum fac mereu. Nu vreau sa iti pastrez amintirea in noul meu castel. Nu vreau nici sa iti dau drumul din palma si sa te pierzi in rotocoale albastre de amintiri. Nu vreau sa ma mai joc cu urmele mainilor tale de pe perna. Nu vreau sa renunt, dar nu vreau sa ramai.

Vreau doar ca amintirea ta sa ramana ca si neonul de afara, care palpaie si imi lasa timp pentru un intuneric periodic de care am nevoie.

No comments: