Monday, September 15, 2008

Am uitat

Ti-am spus de curand ca te iubesc? Am uitat, nu-i asa? Am uitat sa am grija de ochii tai si de mainile tale cu degete lungi. Am uitat sa ma uit atenta la tine si sa-mi simt picioarele alunecand incet spre o alta podea. Am uitat cum sa-mi tin mana pe gatul tau ca sa imi simti atingerea pana in maduva oaselor. Am uitat fluturii ce-mi alergau nebuni prin stomac atunci cand, si din gresala, ma atingeai. Am uitat sa imi strang ochii, ca atunci cand plecai, de frica sa nu iti vad despartirea. Am uitat sa plang in spatele tau din cauza tristetii mele cufundate in prea multe taceri. Am uitat sa tin in brate cu toata forta mea secretul mic si nevinovat al iubirii noastre. Am uitat si sa ma bucur de taina noastra ce era atat de pretioasa, de fragila si de puternica, totodata. Am uitat sa ma pierd in cuvintele ce le rostim amandoi fara melodie. Am mai uitat sa iti citesc cartea din suflet si sa stiu cum imi vei prinde mana, in fiecare clipa. Am uitat de banca pe care stateam uneori cu gandul departe la un om atat de aproape in sufletul meu. Am uitat cum tot ce imi doream era “atunci”, cand asta era tot ce stiam sa vreau, era tot ce ma bantuia. Am uitat toate astea, si imi pare rau… dar nu am uitat ca te iubesc.

1 comment:

Anonymous said...

"Am uitat sa imi strang ochii, ca atunci cand plecai, de frica sa nu iti vad despartirea. Am uitat sa plang in spatele tau din cauza tristetii mele cufundate in prea multe taceri. Am uitat sa tin in brate cu toata forta mea secretul mic si nevinovat al iubirii noastre. Am uitat si sa ma bucur de taina noastra ce era atata de pretioasa, de fragila si de puternica, totodata" partea asta i....fantastica;)