Monday, September 15, 2008

(Nu) Te iubesc (?) - pentru alti doi oameni dragi

Te iubesc. Pentru ca mereu ma saruti cand nu ma astept si ai grija sa imi placa. Pentru ca, uneori, imi atingi umarul cu atata tandrete incat incep sa cred tot ce imi spui. Pentru ca mereu cand suntem impreuna, imi soptesti ce deseori am nevoie sa aud, fara ca tu sa stii asta de fapt. Pentru ca stii ca sunt dificila, paradoxala si ciudata si accepti asta, desi mi-o repeti atat de frecvent.
Te iubesc? Am momente cand sunt atat de suparata pe tine, de devastata din cauza tuturor lucrurilor pe care tu nu le faci. Mi se intampla sa am stari dubioase din cauza simplei tale prezente ce ma ravaseste la un atat de profound nivel. Atunci simt ca pierd fluturii din stomac, ca uit ce ar trebui sa simt, ca nu imi bag in seama freamatul.
Nu te iubesc. Pierd ceea ce ar fi trebuit sa pastrez; detalii semnificative, locuri si fete. Am pierdut contactul cu noi pe parcus. Nu stiu inca exact daca asta am vrut, dar se intampla. Ma hranesc din amintiri, fie ele vechi sau noi, si uit ca amandoi ne-am maturizat in alte directii, ca ceea ce parea atat de usor si de firesc, devine un oarecare supliciu, o adevarata indoiala din partea mea.
Totusi, imi pare rau ca ai plecat.

4 comments:

ma ning in fluturi said...

evolutia iubirii.ce complicata e si dragostea asta..

bogdan said...

ce tare!
speachless!
foarte interesant!
bv!

ma ning in fluturi said...

mi-e dor sa mai scrii ceva :)

Anonymous said...

de ce nu:)