Saturday, September 26, 2009

Dar.

Mi-e dor de tine astazi. In frunzele pe care le calc, in cana din care am baut cafeaua dimineata, in pachetul de tigari pe care il mangai involuntar, uitandu-ma in gol… in fiecare gest e cate-o parte din tine. Cate-o parte din ce mi-ai lasat, din cate-un gand de-al nostru. Dintr-un cuvant, sau dintr-o poveste. Dintr-o nebunie sau dintr-o copilarie.
Te am in muzica. Si te am pe perna. Te am atat de langa mine, dar atat de departe, dureros de niciunde. Infiorator de “acolo” si mult prea putin de “aici”.
Pardoseala mi se scurge de sub picioare si alunec spre etajul de jos. Spre un alt univers, care sper ca ma va duce la tine, in final.
Atat de mult “tu” si atat de putin “eu”.

2 comments:

vave said...

"Atat de mult “tu” si atat de putin “eu”. "

Superb. :)

A. said...

Saru mana din suflet :)