Tuesday, November 17, 2009

Dar astazi ...

Ma uit prin tine prea des. Prin tine, adica nu te mai vad. De fapt, vad. Dar nu stiu exact ce. Nu stiu daca tu esti ceea ce ar trebui sa vad, sau ceea ce ar trebui sa fie mereu in fata mea. Ma sperie atat de aproapele tau si mult prea departe al meu.
M-am visat in alb-negru. Zburam si eram fericita, insa fara tine. Ti-auzeam vocea, undeva de departe, ca si cum erai la celalalt capat al unui telefon indepartat. Imi spuneai ca ma vezi atat de langa tine si ca vrei sa-mi vorbesti cum imi vorbeai odinioara. Imi spuneai ca totul era la fel si ca in lumea mea te-ai instalat acum permanent. Ca ti-ai facut o camera mica, in care ai un pat, o masuta cu carti, o veioza si o scrumiera. Ca pachetul de tigari era pe jos, langa foile pe care imi scriai cate-o scrisoare imi fiecare seara. Desi eram langa tine, imi scriai cate-o scrisoare. In fiecare seara.
Am intrat intr-o dupa-masa in camera ta, batea soarele si era portocaliu de toamna. Ti-am lasat niste flori pe masuta, langa cartea pe care-o uitasesi deschisa. Tu dormeai si te-am invelit. Pe jos erau toate scrisorile pe care urma sa mi le trimiti, m-am asezat si le-am citit. Te-ai trezit cand deja fumasem a sasea tigara din pachetul tau. Mi-ai citit tu scrisorile, te uitai la mine si zambeai. Eram desculti pe jos, in lumina portocalie, in mica ta camera.
Si-apoi, fara motiv, m-am ridicat. Am zambit frumos, ti-am pupat fruntea si am plecat. Inca nu stiu exact de ce, dar tremuram si aveam un nod in gat. Nu am putut sa iti spun nimic si tu nu ai vrut sa imi dizolvi linistea.
Uneori, chiar cred ca nu te mai vad. Ca, undeva in tine, imi pierd fiecare privire. Ca ai devenit altceva.
Ai vazut ce ti-am scris pe-o foaie? “Imi pare rau. Dar astazi nu imi e dor de tine”

5 comments:

[Darkly.Erotic] said...

romantic la inceput, dar ai sfarsit foarte trist.
"Eram desculti pe jos", poate puteai sa renunti la 'pe jos'.
A fost o lectura foarte placuta, relaxanta.
best wishes,
forte

justvave said...

De ce nu mai scrii? Îmi plac mult textele tale.. şi parcă mi-e dor să mai citesc câteva. :)

Moni said...

tu simti ca mine...si ma atinge profund fiecare cuvant. brusc nu mai sunt asa de singura.

Anonymous said...

Êàæäîìó Äîáðîå óòðî! Çàõîäèòå íà [url=http://sbseo.ru]Áëîã Ñèáèðñêîãî Ïîëóáîìæà[/url].

Anonymous said...

Êàæäîìó Ïðèâåò! Çàõîäèòå íà [url=http://sbseo.ru]Áëîã Ñèáèðñêîãî Ïîëóáîìæà[/url].